Връщане на стоки
Връщане и рекламация на стока, закупена он-лайн:
В рамките на 14 работни дни от датата на покупката купувачът има право да върне закупените продукти.
За да упражни правото си на отказ, Потребителят трябва да информира Перчемлиев ООД (Tamian.bg) за решението си, като попълни формуляра за връщане на стоки преди изтичането на четиринадесетдневния срок за отказ, посочен в чл. 55, ал. 1.
Ако Потребителят желае да упражни правото си на отказ, той трябва да върне продуктите на Перчемлиев ООД. (Tamian.bg).
Артикулите могат да бъдат доставени по куриер за сметка на Потребителя, като всички транспортни, куриерски, пощенски и други разходи по дистрибуцията са за сметка на Потребителя.
Ако Потребителят върне продуктите на Перчемлиев ООД (Tamian.bg) преди изтичането на 14-дневния срок, срокът се счита за спазен.
- Законово изискване е закупените продукти да бъдат върнати в оригиналната им опаковка, без следи от употреба или увреждане на търговския вид на стоките, в добро търговско състояние, без да са били използвани и без да е нарушена целостта им.
Молим ви внимателно да разопаковате и претеглите продуктите, тъй като те трябва да са в подходящо търговско състояние, ако желаете да ги върнете (етикетите и кутиите трябва да са непокътнати).
Към артикулите трябва да бъдат приложени всички документи за продажба ( касова бележка, стокова разписка, фактура или гаранционна карта ).
- Когато Потребителят упражни правото си на отказ от договора, Перчемлиев ООД (Tamian.bg), без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 (четиринадесет) дни от датата, на която продуктът е бил върнат на Перчемлиев ООД, възстановява всички суми, получени от Потребителя по банков път, с изключение на разходите за доставка (Tamian.bg).
- Перчемлиев ООД (Tamian.bg) си запазва правото да отложи възстановяването на плащанията преди връщането на стоката.
- Рекламации: В случай на рекламация, Перчемлиев ООД (Tamian.bg) трябва да бъде уведомен писмено чрез формуляра за връщане на стоки.
Потребителят има право да предяви рекламация за: 1: – открити липси; – дефекти на продукта; – несъответствие с обявения размер; – несъответствие с обявената марка и модел; – несъответствие с обявената марка и модел;
При подаване на петиция Потребителят има възможност да поиска: – възстановяване на платената цена; – замяна на продуктите.
Потребителя има право на рекламация при:
· констатирани липси;
· дефекти на стоката;
· несъответствие с обявения размер;
· несъответствие с обявената търговска марка и модел;
При предявяване на рекламация Потребителят може да претендира за:
· възстановяване на заплатената сума;
· заменяне на стоката